Pages

Tuesday, April 26, 2011

New Honda Civic

Perubahan pada lampu belakang yg nampak seperti Mercedes Benz compressor..

Masih maintain keadaan lampu, grill dan bumper seperti Civic sekarang.


Honda Civic memang membawa pengaruh yang besar dlm aliran kenderaan sedan negara kita. Dari tahun 90an kemunculan Honda EG9, EK10 memang menjd trend muda mudi sehingga sekarang untuk memilikinya. Bentuk, padanan sport rim, bunyi ekzos, dan warna kuning menjadi igauan pemuda2 mahupun pemudi2.Aku mmg akan menjeling sekiranya Civic melalui pandangan aku. Fuh...!!bila mau pakai ni??

Gambar diatas dari sumber2 internet.
Sekarang, aku sedang menanti kemunculan Honda Civic yang baru tahun ini..Khabar angin mengatakan yg Honda Malaysia sedang dalam pembikinan kereta ini. Kalau dari segi rupa depan mungkin xde perubahan yg ketara tp dari belakang bole nampak tail light mengalami perubahan baru yg nmpk lebih elegan n style...

Hope Honda Malaysia dapat release Civic ni dalam tahun ni supaya aku dapat plan aku punya financial untuk beli sebijik..Insya Allah....

No comments:

Post a Comment