Pages

Friday, April 22, 2011

Majlis Penikahan ku




Nie la saat2 yg dinantikan setelah berkwan dgn wife aku skrg nih hampir 6 thun sebelum kami diijabkabulkan.....byk suka duka yg kami lalui bersama semenjak hari pertama di kelas MDD batch 2004 UniKL MSI di Kulim...dari situlah perkenalan kami.....taktik aku nk takel wife nih lain skit....hehehe...cecite...cecite....setiap hari dlm kelas, aku akan antaq by hand note kecik kat dia...aku letak atas meja dia, pastu berlalu pegi....(ayat pe nih)....lama2...aku ajak la dating....hahaha...yg aku ingt, aku ajak tgk wayang cite Trauma....pastu, trauma la bini aku nih dgn aku....hahahaha...best x?best x?

Alhamdulillah, setelah pelbagai dugaan dan rintangan yg ditempuh, tanggal 28 Mei 2010, kami selamat dinikahkan di kg bini aku di Pedas, N.9....eden pon dh berdaftar jadi orang nogori...hehehe...sekarang....kami sedang menunggu kedatangan cahaya mata kami yang pertama....Insya Allah, kalau xdak aral melintang, lahirlah seorang lagi anak Adam ke dunia dalam masa terdekat nih....harap2 dia sihat walafiat....

No comments:

Post a Comment